De tekst van onze website was al jaren een doorn in het oog. Maar wat moet je nu schrijven over een ‘gewone’ garage? Ze kwam langs en zag allemaal zaken waar ons bedrijf veel beter in was dan die van mijn concurrenten. Zo had gelijk, zo had ik het nooit bekeken.
Onderstaand in 4 stappen mijn werkwijze
- Briefing
Webteksten schrijven is maatwerk. Daarom stel ik veel vragen, zoals: wat is je product, wat vind jij belangrijk in je bedrijf, wie is je doelgroep, enz. enz. Tevens geef ik je een duidelijke prijsindicatie met keuzevrijheid zodat je datgene kan kiezen wat het beste bij jou en je budget past. - Schrijven
Met al deze informatie op zak start ik met schrijven. Als jij tussendoor een goede ingeving krijgt, aarzel niet om het mij door te geven! Ook ik neem tussendoor contact met je op als ik aanvullende informatie nodig heb of op ideeën kom. Natuurlijk houd ik je op de hoogte over de voortgang. - Evaluatie
Als het concept klaar is maken we een vervolgafspraak. We nemen de tekst samen door. Graag hoor ik jouw feedback. Een tekst moet immers het verlengde van jou en jouw onderneming zijn. - Oplevering
Ik pas de wijzigingen aan hij kan online gepubliceerd worden. Pas wanneer jij tevreden en trots bent op jouw webtekst heb ik een voldaan gevoel.